17 Temmuz 2015 Cuma

Anamur'dan DIY no:04

DSC02613

Bu sene yapmak isteyip de yapamadığım tüm kendin yap projelerini gerçekleştirmek istiyorum. Bugünkü konumuz kötü ruhları uzak tutacak bir duvar süsü... Biraz kızılderili tarzı biraz naturel ve biraz salaş...

DIY projelerimde driftwood kullanmayı çok seviyorum. Doğal yapısı kendinden eskimiş görüntüsü bana çok uyuyor. Bugünkü projede de hem driftwood hem de yaprak kullandık. Dolayısıyla çoook doğal bir çalışma oldu :)

Malzemelerimiz driftwood, (driftwood'un ne olduğu ile ilgili geçen sene yazdığım yazım: nedir şu driftwood? ), kurumuş yapraklar, çeşitli boyalar ( ben boncuk boya ve  marker kullandım. Akrilik boya da kullanılabilir), iplik (ben kanaviçe ipliği kullandım ama orlon falan da olur), peligom yapıştırıcı ...

DSC02590

Önce yapraklarımızı istediğiniz gibi boyayıp desenledik...

DSC02588

DSC02592

Onlar kururken sahilden bulmuş olduğumuz driftwood'u markerlarla desenleyip bazı yerlerine renkli iplikler sardık. Yaprakları istediğimiz düzende önümüze dizip tek tek ipliğin üzerine yapıştırdık. Bu bölümde kullandığımız ip biraz kalınca pamuklu bir iplik...

DSC02609






















Sonra da dal parçamıza yaprakların dizili olduğu ipi iki uçtan bağlayıp aynı iple dala askı yaptık, sonra da odamızın duvarına astık. Aslında yatağın üzerine düşünmüştüm ama orada pencere olduğu için olamadı :)

DSC02607

Aslında sprey vernikle bir iki kat verniklemek lazım biraz daha dayanıklı olur. Ancak sonuçta kuru yaprak çok çok da dayanıklı olmaz. Mevsimlik bir duvar süsü elbette :)
DSC02602

Duvarı asıp fotoğrafını çektikten sonra akdenizin ılık sularına attık kendimizi :D Şimdi de yemeğe iniyoruz... Yarın yeni bir DIY projesinde görüşmek üzere... Musmutlu bayrmlarrrrr ;)

DSC02601

DSC02615

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...