26 Nisan 2014 Cumartesi

iki film bir art journaling birkaç sardunya

 
 
Nasıl yorgunum anlatamam... uyku biraz uykuuu bütün isteğim buydu :) yine de dinlenemiyorum çünkü rahat duramıyorum...
 
3 tane yağlı boya tablom devam ederken araya yine bir art journal çalışması serpiştirdim. Aslında birkaç tane ama birisi bitti. Kuş yuvam ve kuşum aslında bir başka projemin eskiz çalışması. O da sürpriz olsun bari :) Bu arada tamamen akrilik boya ile çalıştım.
 

 

 
 
 
Geçen hafta Beysukent'de bir okulun duvarlarını boyamaya gittik Ece, Buket, Füsun Ürkün ve ben. Muhteşem oldu. Birkaç ufak işi kaldı bitince mutlaka paylaşacağım. Hem çok keyifli bir çalışma yaptım hem de çok ama çok eğlendik. Bununla da ilgili art journal yapacağım :)
 
 
 
 
 
 
Baharın kesin olarak gelmesiyle birlikte çiçeklerimi de açık balkona aldım artık. Sardunya sardunya ve sardunya... Hatta yerim olsa daha da alacağım :) Bahçem yok ama bahçe gibi bir balkon yapmak istiyorum ;)
 
Bu arada bu hafta hem "Uyumsuz" hem de "Amazing Spiderman 2" ye gittik. Uyumsuz açlık oyunları tarzında bir filmdi. Her ne kadar açlık oyunlarına yaklaşamamış olsa da fena değildi. Spiderman ise kesinlikle beklentimi karşıladı. Efektler ve çekimler süperdi...
 
 
İki gün de üst üste derse girince bugün dilim dışarda geldim eve ve kendimi bir atmışım ki koltuğa atış o atış...
 
 
Amaaaa enerjimi toplayıp hemen boyaların başına oturmak istiyorum, uyuyakalmazsam burada :/
 
 
İşte dolu dolu bir hafta daha bir solukta geçti. Hepinize çilek kokusunda bir pazar diliyorum... 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sayfalar bir birinden güzel oluyor, zevkle takip ediyorum günlüklerinizi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...