2 Nisan 2014 Çarşamba

Gün olur alır başımı giderimmmmm


Gün olur, alır başımı giderim, Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda. Şu ada senin, bu ada benim, Yelkovan kuşlarının peşi sıra. Dünyalar vardır, düşünemezsiniz; Çiçekler gürültüyle açar; Gürültüyle çıkar duman topraktan. Hele martılar, hele martılar, Her bir tüylerinde ayrı telaş!... Gün olur, başıma kadar mavi; Gün olur başıma kadar güneş; Gün olur, deli gibi...



Orhan Veli Kanık'ın bu şiiri sürekli iki dudağımın arasında bu sıralar. Yaz, deniz, güneş ve de kum özledim galiba... Sörf yapmayı, tarihi kalıntılar arasında kulaç atmayı özledim. Çok da ihtiyacım var aslında. Ağrıyan boynumu sıcacık kumlara gömmeye, denizin üzerinde sırt üstü amaçsızca yatmaya. Hamaktan inip tuzlu sulara dalmaya...



Bir süredir (yaklaşık 2 aydır) nerede deniz temalı bir şey görsem saldırıyorum. Son olarak atölyede yapılan deniz temalı panoları da görünce heeyyyttt dedim açılın ben geldim :) Tabi Ece Aymer Craft House'a gelen yeni scrapbook kağıtlarının da etkisi çooook büyük :D



Tepsinin ardından bir de bu kitap kutu... Bu defa sevgili Sevil (http://mycolurfullife.blogspot.com.tr/) ile birlikte yaptık. Onunkini görmeyi de ihmal etmeyin sakın ;)Kutunun üzerine hamur kabartma yaptıktan sonra elbette deniz kabukları ve halatla süslemeden olmazdı :)

Deniz teması taaa çocukluğumdan beri beni çok etkilemiştir. Amcamın kayınpederinin Mordoğan(İzmir)da evi var. Ben lisedeyken yazın oraya gider hem denize girer, hem ağ atıp balık tutar hem de Ali dedenin emektar atına eğersiz binerdim. Aaah Ah gençlik işte :) İşte o zamanlar bol bol deniz taşı ve kabuk da toplardım. Torba torba taşırdık onları.

Peki ben akıllandım mı? Tabi ki hayır. Yazın Anamur'a gittiğimde hala taş ve kabuk toplamaya devam ediyorum. Kıyıya vuran kabukları topluyorum çünkü içinde canlı olunca kıyamıyorum :) Fotoğraflarda cam şişede gördüğünüz kabuk ve taşlar Anamur'dan getirdiklerim. Hatta içindeki su da Anamur'un deniz suyu yani Akdeniz :)



Belirtmeliyim ki deniz temalı eylemlerimiz burada bitmeyecek ;) Arkası yarın diyor, martı sesli günler diyorum...



Lütfen plaj kurallarına uyalım: :)





Tasarım: Seden Sezer

Malzemeler:

Cool Wight Ece Aymer akrilik boya
Midnight Blue Ece Aymer akrilik boya

MDF kitap şekilli kutu

Dekupaj kağıtları: By the Sea Ece Aymer dekupaj kağıtları

Kabuklar: Anamur sahilinden toplandı :)

Malzemeleri eceaymer.com adresinden ya da eceaymersiparis@hotmail.com adresinden temin edebilirsiniz.

9 yorum:

Mycolourfullife dedi ki...

Super oldu canim birlikte calismaktan da cok keyif aldim en kisa zaman tekrarlayalim bu isi :)

Unknown dedi ki...

denizi özledik zaten :( hiiiç iyi olmadı bu kamçılandı valla

Unknown dedi ki...

Yine harika, başka ne denebilir. Ece hanımın atölyesinden hiç eh işte bir şey çıkmıyor zaten. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sedencim bayıldım, zaten denizi ozlemisken bir de yanina şiir tam olmus yani, neler hayal ettim hemen bir bilsen:) Bir de ben baslayabilsem beni bekleyen işlere:) Bugun Orhan Velinin Cdsini dinleyecegim canımı çektirdin...

Nilgün Komar dedi ki...

her biri ayrı muhteşem

bahar006 dedi ki...

Çok güzel bi anı kutusu olmuş,bayıldım:) Bizim evde de buna benzer bir side-marmaris köşesi var, 15 yıllık bir koleksiyon. O taş, kabuk olaylarını hiç sorma, gecen yaz Side'de yüm turistleri örgütleyip kendime kabuk toplatmıştım, yaşlı teyzeler pek seviyorlar böyle şeyleri:)

Esen Can dedi ki...

Çok güzel hazırlamışsınız, ellerinize sağlık :)
Yaz gelsin, deniz mevsimi gelsin ;)
Hayırlısıyla, huzurla gelsin inşallah.

Unknown dedi ki...

devamını merakla bekliyorum zira yazı inanılmaz özledim. bu posta bakarken yaklaştığını hissettim ve mutlu oldum. böyle güzel bir tema ve böyle güzel çalışmalar çıkaran biri de varken keyfini sürmek lazım. ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel çalışmalar bunlar bayıldım kutuya üstündeki resimlere,diğer tüm materyallere de harika.O zaman balkona çıkar martıları dinlerim ben.sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...