27 Aralık 2013 Cuma

madame and monsieur



Yarim isler yavas yavas bitiyor. Bu hastaligin bana tek faydasi da bu oldu sanirim :) bu ikili madame and monsieur... coooook uzun zaman once sevgili blog arkadasim lavanta bahcesi yapmisti bunu. O zamanlar Ahu'nun blogunu yeni kesfetmis ve de kendimden gecmistim :)

Onun minik minik cerceveler icindeki islemelerini hatirliyorum cok net. Yilbasi agac susu olarak yapmisti onlari Ahu. Ben de yorum yazmistim bu sevimli cerceveleri nerden buldunuz diye. Ben bulurum diye yanit gelmisti. Itiraf ediyorum Ahu o gun cok bozulmustum :D Ama ben yilmadim ve gezi yazarligindan craft blogculuguna atlamis birinin acemiligi ile takipe devam ettim. Iyi ki ettim. Ahu'nun guzsel islemeleri guzel postlari ahhh ah hele o guzel fotograflari beni eski bir dostla yeniden tanistirdi. Carpi isi-kanavice ne derseniz artik :)

Su siralar boynumdaki duzlesme sebebi ile surekli yatay vaziyetteyim :( bu yuzden yatarak yapabildigim en iyi sey kitap okumak ve carpi isi yapmak. Arada bir dogruldugumda da madame and monsieur'a cerceve boyadim iste. Bu cerceverler polyester. Bir kat beyaz tutkal surdukten sonra sadece beyaza boyadim. Bir ara gri supursem mi diye dusunsem de sonra bembeyaz olmalari islemeleri daha cok ortaya cikardi diye dusunup vazgectim. Bakalim bunlar nereye asilacaklar... Henuz bir fikrim yok ama kitaplikta da fena durmadilar bence :)

6 yorum:

ikndesign dedi ki...

Çokk hoş bayılıyorum ben kanaviçeye ve böyle minik çerçevelere:)

Unknown dedi ki...

iyiki beyaza boyamisin,,cok hos olmuslar..
romantik romantik bana bakiyorlar:)
daha iyi geliyor sanki sesin,,sedencim:)dorumu?
mutlu senelerrrrrrrrr

tarchinbyseden dedi ki...

tesekkurler kizlar beni gaza getiriyorsunuz hehehe Biraz daha iyi grip geciyor ama boyundaki agri aynen ben varim gitmedim diyor :(

öznur dedi ki...

Sevgili Seden,

Sevgiyi tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. Kucak dolusu sevgiler.

Ahu (lavantabahcesi.com) dedi ki...

ayy kıyamam, bozulmuş muydun? çok üzüldüm şimdi, ben zaten yazılı alemde tonlama olmamasından çok şikayetçiyim :) ben bulurumu muzip bir şekilde söylediysem de öyle anlaşılmayabilir karşı taraftan. Neyse cnm zamanla birbirimizi daha iyi tanıyıp daha iyi anlar olduk, sen benim en güzel blog dostlarımdansın, biliyorsun <3 Bu ikiliyi çok seviyorum, senin elinden de çok güzel çıkmış. Her şerde bir hayır var işte, hasta oldun ama ortaya ne güzellikler çıktı bak, şimdi iyisindir umarım, öpücük

tarchinbyseden dedi ki...

Ahucum optum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...