26 Temmuz 2013 Cuma

Yarım işler bitiyor...

DSC00001

Bir uyku sorunum var. Daha doğrusu uykusuzluk diyelim. Yani uykuda geçen zamana acıyorum diyebilirim.

Oysa yapmak istediğim öyle çok şey var ki... DSC00002

Tabi bu arada yarım bir sürü iş beni bekliyordu. Eh yaz rehavetinden kurtuldum, şimdi çalışma zamanı...
DSC00003

Bu çarpı işi kızlar da geçen sene işlediklerimdi. Bir türlü çerçeveleyememiştim. Sonra atölyeye oymalı çerçeveler geldi. Uyucağını düşünüp aldım ama bir türlü boyamaya elim gitmedi... bu güne kadar. Çerçeveleri beyaz boyayıp zımpara ile eskittim. İşte o kadar ;)

DSC00004

İşlemelerime çok uydu bence. Şimdi evde onları asacak yer düşünmeliyim :)

 DSC00006 DSC00007 
 


DSC00008

10 yorum:

Adsız dedi ki...

İlk yorum benden olsun...

Tek kelime ile muhteşem.

Aytacgillerin melek

Unknown dedi ki...

harikaaa :)

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik...Cok guzel islemissiniz Seden hocam.

tarchinbyseden dedi ki...

Tesekkurler Rabiacim :)

gökkuşagı dedi ki...

AMANIN BEN YAPTIKLARINIZA BAKMAYA KORKUYORUM,ÇÜNKÜ HERBİRİNE AYRI GÖZÜM KALIYORR.SÜPERR,HARİKA YAA:)

Cicideko dedi ki...

Çerçeveler ile işleme nasıl da uyumlu olmuş. Çok beğendim. Sizin gibi hamaratlı hanımlar sayesinde ben de uyuyamaz oldum. :)) Her gördüğüm güzel şeyden ben de yapmak için uğraşıyorum.
En büyük sorunum ise yaptıklarıma evde koyacak yer bulamamak oluyor.Bir de sergileyip karşılarına geçip izlesem içim açılsa. :)

Çilekli Mektubum dedi ki...

Seden Hanim tek kelimeyle harika,farkli ve bayildiim!!! Kanavice bayan desenlerine mi,yoksa o cercevelerin guzelligine mi ayirt edemiyorum :) Cerceveler muthis olmuslar.Ellerinize saglik.
Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

bayıldım ben bu kızlara çerçevelerde nasıl yakışmış ellerinize sağlık maşallah:)

birdunyafikir dedi ki...

Şu çarpı işi de güzel bir meşgaleye benziyor:)
Çerçeve de çok hoş olmuş, ellerinize sağlık...

hobivakti dedi ki...

Kızlara ayrı çerçevelere ayrı, bir bütün olarak ayrı ayrı bayıldım, :)

Ellerine sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...