6 Temmuz 2013 Cumartesi

Uyuşukluk halleri hakim...

Petersburg'daki son 10 güne girmiş bulunmaktayız. Zaman ne kadar uzun gibi görünürse görünsün sayılı olunca hızlı geçiyor elbet. Bu sabah oldukça geç kalktık. Burada uykumuz falan şaştı zaten. Gece hiç olmuyor. İnsanın uyuyası gelmiyor. Bir de bakmışsınız saat 3-4 olmuş. O saatte de yatınca öğleden önce uyanılamıyor...

Bir de kaltık ki hava epey serin. Zaten akşam yağmur da yağmıştı. Hiç çıkasımız gelmedi doğrusu... Kahvaltıdan sonra kahvemi koydum geçtim bilgisayarın başına ver elini blog ziyareti... Çok sevdiğim bloglardan birisi http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com ve kahvemi yudumlarken dolaştım durdum sayfalarında. Ardından sevgili arkadaşımın blogu http://ahousefulofhappiness.blogspot.com 'u ziyaret ettim. Epey zamandır blog ziyaretine gitmemiştim bir iyi geldi ki anlatamam. Daha da gezerdim ama uzun süredir izlemek istediğim bir film vardı. Warm Bodies... Aslında romantik bir zombi hikayesi. Böyle söyleyince saçma geliyorama film epey keyifliydi. Merak edenlere fragmanı aşağıda...




Sonra da buradan aldığım ama bir arpa boyu yol gidemediğim çarpı işimin başına oturdum ama dediğim gibi bir arpa boyu yol gidemiyorum bir türlü. Aşağıdaki emaye fincanları buradaki bit pazarından aldım. Tanesi 3Tl ya gibi geldi bana. Sadece 2 tane bulabildim daha olsa alırdım :)



enamel cups

4 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

iyi günlerde kullanın ozaman

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sayılı gün çabuk geçiyor sevgili Seden. Keyfini çıkarmaya bak, boyaların ,çarpı işlerin ve daha bir dolu güzelliklerinle bize merhaba demeni sabırla bekleriz biz.

İzmir dün yine çok sıcaktı, gece sıcaktan nefes alamayacak duruma geldim ve "keşke ben de serin bir yerde olsam,kapı pencere kapalı mışıl mışıl uyusam! " dedim :) Uzun sözün kısası Ankara kuru sıcağıyla seni bekliyor olacak,her anın keyfini çıkart !

Sevgiler...

tarchinbyseden dedi ki...

Tesekkurler :)

tarchinbyseden dedi ki...

Burasi da epey sicak yapti ama simdi pufur pufur :) izmiri hrr haliyle seviyorum ben...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...