20 Temmuz 2013 Cumartesi

Tilda'lara devam...

Untitled

Ben küçük bir kızken oturduğumuz lojmandaki arkadaşlarla oyuncak bebeklerimize kıyafetler diker sonra da bir apartmanın merdivenlerinde sergi açardık. O zamanlar Merzifon'da oturuyorduk. Sergimiziçin davetiyeler hazırlar lojmana dağıtırdık :) Sergiden sonra da çıkıp futbol oynardık :D

İşte bu yüzden Tilda bebek olayı tam bana göre :) O kadar keyif aldım ki bu işten... Bir önceki bebeği atölyemizdeki Gürcü yardımcımız Rusya çok sevdi. Nino adında bir torunu var o yüzden bebeğin adını Nino koyduk ve giderken onu torununa götürecek :)

Aşağıdaki bebek de atölyemizde staj yapan Ayşe'nin yeğenine gidecek... Mavi seviyormuş o yüzden elbisesini mavi yaptım ;)
 Untitled Untitled

6 yorum:

Esen Can dedi ki...

Yahu bu Tilda'ların kendi güzellikleri bir yana ben her seferinde, saçına başına, kıyafetlerine, kıyafetlerindeki zarif detaylara, zevkli kumaşlara vs. çok bayılıyorum :) Harika, ellerinize sağlık vallahi :)

Mycolourfullife dedi ki...

Valla beni de cok heveslendirdin.cok begendim.cok basarili...zaten belli ilk defa dikmedigin cunku cok guzel dikmissin.en kisa zamanda dergileri bende gormek istiyorum...sevgiler....

Unknown dedi ki...

Saçını nasıl yapıyorsun ?

tarchinbyseden dedi ki...

Yunden yapiyorum. Yunu istedigim sekilde dikiyorum kafasina :)

Unknown dedi ki...

sedencim,,,basta anlattigin hikayeyi bende yasadim:)
benimde ondan sun bonnet kizlarimi dikmek cok keyif veriyor bana
yeni tildana selamlar:)

Unknown dedi ki...

Ne kokoş olmuş o öyle...
Bende de polyester Thilda'lar var.
ama beyaz halleriyle o kadar şirinler ki boyamaya kıyamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...