8 Temmuz 2013 Pazartesi

rahat duramadim yine...



Bu gul desenini gorur gormez vuruldum ki ben cok fazla gul deseni sevmem :) hemen gittim iplerini aldim ve baskadim islemeye. 27ct linda kumasa muline ile isliyorum. Ipliklerim de Rus ipligi. Markasi gamma bakalim nasilmis...

Bu arada fotografta gordugunu abakusu de bit pazarindan aldim. Cok istiyordum hem de taaa Moskova'da yasadigim zananlardan beri. Ama bulduklarim ya yeni oluyordu ve boncuklari plastik oluyordu ya da cok pahaliydi. Bunu Turk Lirasina cevirirsek 4 lira gibi bir fiyata aldim :)

Telefondan post bu kadar oluyor... :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin
bakalim nasil bir guzellik cikicak islenen gullerden:)
yazdigin yorum mail adresime gelmis ama nedense bloguma dusmemis...
anlayamadim...tesekkurler

Unknown dedi ki...

Ben de bir 'çok fazla gül sevmez' olarak merakla bekliyorum ne çıkacağını .
Eğer siz beğenip seçmişseniz vardır bir hikmeti...
Fotografta beni en çok bitiren şey makasınız.
Bu arada çarpı işi ne zevkli bir şeymiş öyle.
Kızıma, işlesin diye küçük bir kasnakla motif aldım.
Elimden bırakamıyorum şimdi.
Tabi favorim Veronique Enginger.
Kitaplarını büyük kitapçılarda göremedim.Ama ben bir şeyi gerçekten istersem karşıma çıkar:)
Tatil dönüşü ciddiyetle araştıracağım.
Sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...