31 Aralık 2012 Pazartesi

mutlu yıllar, happy new year, с новым годом

DSC00175

Koskoca bir yılı daha yedik bitirdik. 2012 benim için inişli, çıkışlı, bazen zor, bazen çok keyifli bir yıl oldu. Elbette en büyük olayım Ece Aymer Craft House'da işe girmiş olmam. Bu çatı altındaki tüm dostlarım, çalışma arkadaşlarım, öğrencilerim, hepinizi çok seviyorum. Siz benim 2012 hediyemsiniz ve de iyiki varsınız... Elbette teşekkürün büyüğü beni bu güzel aileye dahil eden Ece'ye :)

Bu arada 2012 yılında hayatımda bir değişiklik daha oldu. 2011'de Rusya'dan kesin dönüş yapan eşim yeniden Rusya topraklarına, ama bu defa Moskova yerine St. Petersburg'a gitti. Zor bir süreç de bununla birlikte başladı. Her ne kadar Rusya'yı çok sevsem ve özlesem de düşündüğüm, hayal ettiğim kesinle bu değildi. Ama bazen hayat daha iyi günleri görmemiz için bize zorluklar sunuyor. Bu zor günleri de geride bırakacağımızı ve yeniden bir arada olacağımızı biliyorum. Hem bu fırsat 23 Ocak 2013'de yani 42. yaşgünümde kısmetse çocuklarımla birlikte St.Petersburg'a, eşime doğru yola çıkıyoruz :) 2 hafta boyunca buz gibi havada -ki ben çok seviyorum :) yepyeni bir şehri keşfedeceğim. Her ne kadar daha önce 2 gün Peter'i görmüş olsam da o zaman çok hızlı bir tur atmak zorunda kalmıştık. Şimdi sindire sindire gezeceğim.

Şimdi 2013 kapımızda. Çok beklentim var bu yıldan. Herşeyden önce sizlere ve bizlere sağlık, mutluluk, huzur diliyorum. Ardından başarı ve bol bol ilham. Umarım yeni yıl yeni umutlarla kucaklar bizleri ve ülkemizi. Ülkemizin UMUT'a çok iltiyacı var...

Ailem, dostlarım, arkadaşlarım, sevgili öğrencilerim, çocuklarım ve eşim... Sizlere kısaca ho ho ho diyorum... Mutlu yıllar, iyi seneler, bol sevgiler :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Sedenciğim,
Ufacıklığına rağmen kalbin o kadar büyük ki.
Sen her şeyin en güzeline layıksın.
2013 sana tüm güzellikleri getirsin.
Mutlu yıllar
Sevgiler.

Çilekli Mektubum dedi ki...

Mutlu,saglikli yillar diliyorum :)
IYI SENELER !!!

dshandmade dedi ki...

Size ve tüm ailenize sağlıklı, mutlu ve birlikte geçireceğiniz bir yıl diliyorum.

Unknown dedi ki...

Bütün dileklerinizin gerçekleşeceği güzel bir yıl diliyorum.Sevgilerimle..

pinkconcept dedi ki...

Mutlu Yıllar...

Unknown dedi ki...

sevgili seden
kisacik yaziya ne buyuk olaylar girmis..
insallah onundeki gunler sana guzellikler,kolayliklar getirir
opuyorum seni
mutlu seneler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...