6 Eylül 2012 Perşembe

hadi...çabucak yarın olsun :)



Yarın ne mi var? İstanbuldan kankam, canım kardeşim, Elifim geliyor :) Ben de onun için birimaj değişikliği yaptım ;) Yeni döneme yeni ben :)) Dün gece film izlerken birşeyler dürttü resmen ve bu sabah estiler fena halde. Sonunda kendimi sabahın köründe kuaförde yerlere dökülen saçlarıma bakarken buldum :) Her ne kadar uzun saçı çooook sevsem de bu da fena olmadı ne dersiniz ?

Bu arada atölye cillop gibi oldu. Buket, Nalan, Saliha ve Asuman'ın uğraşımıza ve yorgunluğumuza değdi. Bugün de mis gibi temizliği yapıldı. Tek eksiğimiz öğrencilerimiz... Bu arada haftaya başlıyoruz, geliyorsunuz değil mi?

16 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok yakışmış, güle güle kullan.
Kurslar demek başlıyor, hayırlı olsun.

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

çok güzel olmuş. kuaförünüzün eline sağlık kesim süper olmuş. sizede çok yakışmış. bence bundan sonra kısa saçı tercih etmelisiniz.

The Kitchen Witch dedi ki...

saclar super olmus..
bayildim..

ve yillar sonra nihayet bende kisa sureli hizlandirilmis bisekilde kursa geliyorum. ayin 15 ordayim. ;)

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Saçınız harika olmuş! Bayıldımm! İyi günlerde kullanın mı derler..Heh işte öyle.. ;))

D`P dedi ki...

Saçlar çok ama çok yakışmış , uzun saçı ben de severim ama kısa saç hep daha modern bir hava katıyor yakıştırana... Güle güle uzatın :) Sevgiler

meralhobiart dedi ki...

Sedencim çok güzel olmuş yakışmış güle güle uzat saçlarını...

Güler dedi ki...

Yakismis,gule gule kullanin .Kisa sac banada yakissa hemen kestiririm hem de kisacik.Ankarada olsam hic gelmem mi atolyeye.Yeni donem de ne guzellikler uretilecek kimbilir?Sabirsizlikla bekliyorum.

Süslü Keçeler dedi ki...

Önceki halini görmemiştim ama çok modern çok havalı olmuş :) ben de 15 senelik upuzun saçlarımı aynı böyle kestirdim :) değişim şart :)

suhuba dedi ki...

Selam,
Saçlara bayıldım herkese yakışmaz ama sende hoş olmuş :)
Atölyedede şimdiden hayırlı olsun herşey çok güzel gözüküyor...

beyaz küre dedi ki...

Makas elleri izlemiş olabilir misiniz:)Güle güle kullanın..

Adsız dedi ki...

Bu saç stili size yakışmış. Pek hoş olmuşsunuz.

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin
cok hos gozukuyorsun....genclik baska
keyifle seyrettim:))
sevgiler

elmastasarim dedi ki...

bu modele bayılıyorum saçlarımı kestirsem kesinlikle bu model yaptırırımn.size de çokkkk yakışmışş güle güle kullanın :)

AsOrTiK dedi ki...

fena olmadı ne demek, gayet güzel olmuş. çok havalı:) iyi günlerde kullan.
ben de iki gün önce kestirdim, yazınn başında kestirmediğime pişman oldum:)
sevgiler

feltdesign dedi ki...

Saçlar süper olmuş. Güzel günlerde kullan....Yeni sezonda kursta başarışlar...Güzellikleri bekliyoruz merakla...

Nilgün Komar dedi ki...

saçlar süper olmuş bence hep kısa kalsın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...