2 Ağustos 2012 Perşembe

evde dolap atölyede dolap :)



Artık objeleri biraz büyüttüm ama ne büyütmek. Portmantomu boyamaya başladığımın ertesi günü atölyede de beni koca bir dolap bekliyordu. Fakat bitince olay yaratacak bu dolap ;)



Dolabı boyarken artık kendimi kaptırıp yerlerde sürünmeye başlamamı da Buket ve Nalan abla pek güzel yakalamış. İş aşkı insana neler yaptırır :)




Bu da yetmezmiş gibi işi hızlandırmak için Ece de devreye girdi. Ben boyarken o da zımparalamaya başladı. Sonuç için biraz bekleyip meraklanmanız gerek ;)



10 yorum:

Noblesse dedi ki...

kolay gelsin, sevgili tarchin ilk kat boyayı atmadan önce zımpara yaptın mı?

elmastasarim dedi ki...

ellerinize sağlıkk eminim harika bir şey çıkacak ortaya :)

Zeyzey dedi ki...

Çok merak ettim şimdi

Unknown dedi ki...

Ne çıkacak ondan merak ettim, bekliyorum :)

tarchinbyseden dedi ki...

Noblesse zımpara yapmadık çünkü zaten kenarları zımparalayıp eskitecektir. Eğer eskitme yapmayacak olsak kapatıcı sürmemiz gerekecekti. Yalnız boyamadan önce kenar ve köşelere mum sürdük.

AsOrTiK dedi ki...

şimdilik modeliyle ben de oray yarattı bile, çok beğendim:) emeğinize sağlık, eminim çok güzel olacaktır. bekliyorum merakla:))
kolaylıklar, sevgiler...

meralhobiart dedi ki...

Bitince ne kadar değişik ve güzel olur kim bilir.Allah kolaylık versin.

NEFİSE dedi ki...

Merakla bekliyorum...bayılıyorum bu aşamalara

GÖNÜL dedi ki...

merakla bekliyorum eminim müthiş olacak ellerine sağlık

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel birşey olacak belli, merakla bekliyorum ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...