18 Ağustos 2012 Cumartesi

bir kedi gördüm sanki...


6 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin,
kedicigi aradim aradim goremedim:))))))))))))))

Yasemin dedi ki...

Jeremiah Junction mu? Bayılırım bunların canlı renklerine!.. ve kedileri de acayıp tatlı (ve saklı) oluyorlar ;)

tarchinbyseden dedi ki...

Yasemin şablonunu aldığım dergide yazmıyor ama onun tasarımı sanırım :)

Cihan soldaki sepetin üzerinde kırmızı kareli bire kedi var, bir de sepetin sağ altında bir yeşil kedi var :)

elmastasarim dedi ki...

ben gördüm kedicikleri çok tatlı ellerinize sağlık

hobivakti dedi ki...

Bir kedi gördüm diyorsun ama sen iki kediyide görmüşsün. :)

Bende ikisini gördüm. :)))

Mutlu bayramlar.

Unknown dedi ki...

Bu ışte bayağı zahmetli elinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...