31 Mart 2012 Cumartesi

Figen ve... :)


Bazı insanlar vardır, hani beklenmedik bir anda beklenmedik bir şekilde hayatınıza girer. İşte sevgili Figen de böyle birisi benim için. Benzer tutkularımız -ki bunların başında yazmak geliyor, karşılaşmamıza sebeb oldu. Blog ile başlayan uzaktan arkadaşlık facebook ile devam etti.Umarım birgün yüzyüze dostluğa kadar gider.

Figen yardım etmeyi seven, sanatçı ruha sahip maceracı bir kişilik. Hiç görmedim, sesini duymadım ama sanki yıllardır arkadaşım. Aklına koyduğunu yapar, ki nitekim bu sayede bir ressam oldu. Şimdi de facebook'da yeni bir sayfa açmış, çektiği fotoğrafları paylaşıyor bizlerle... Fotoğrafları görmek için yukarıdaki resme tıklamanız yeterli :)

Harikasın arkadaşım! yola devam. Çok istememe rağmen benim yolum oralara düşemiyor ama, umarım senin yolun birgün buralara düşer ;)


1 yorum:

figoltx dedi ki...

Seden'cim blogundaki postunu görünce çok duygulandım. Çok teşekkürler. Hissettiklerin tek taraflı değil, aynı şeyleri bin fazlasıyla ben de senin için düşünüyorum. Bizim hayatımız yine Afrika'da devam. Hani sana demiştim Moskova'ya taşınıyoruz diye. Onun üzerinden o kadar su aktı ki. Değişe değişe nihayi karar Etiyopya oldu. Umarım ya Türkiye'de ya Afrika'da ya da dünyanın bir ucunda en kısa süre içinde buluşabiliriz. Sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...