8 Mart 2012 Perşembe

8 Mart hakkında... kısacık bir yazı...


Eveeeeet bir 8 Mart'ı daha geride bırakıyoruz.... Her zaman yaptığım gibi size Rusya'dayken yazdığım 8 Mart yazısını paylaşmayacağım. Artık okuya okuya bıkmışsınızdır ondan :)

Ama bu sene daha bir coşkuyla kutluyorum günümüzü ama çiçekle, yemekle ya da hediyeyle değil, şu anki durumuma şükrederek kutluyorum :)

Artık ben de bir emekçiyim. Bunun mutluluğunu yaşıyorum ve şimdilerde hayata çok ama çok farklı bir pencereden bakıyorum. Kadınların her zaman çok güçlü olduğuna inandım. Ama bu gücün yanında çok yumaşık bir kalbimiz var.... İşte bu kalp nedeniyle anne rolü bize uygun görülmüş. Biz verdik mi tam veririz, sevdik mi tam severiz, özledik mi tam özleriz, üzüldük mü kahroluruz... Ama sonuçta ne olursa olsun dimdik ayakta kalırız. Her duyguyu, herşeyi yüreklenir, taşır, içimizde saklarız da asla yıkılmayız. Cesuruzdur, hemen ortaya koyarız hislerimizi. Söylemekten çekinmeyiz. Bununla da gurur duyarız... Bu nedenledir ki çalışsın ya da çalışmasın, tüm kadınlar emekçidir. Hatta anneler emekçilerin başında gelir.

İşte bütün bunlardan da yola çıkarak atölyemizin pozitif enerji deposu, güler yüzlü güzel Ayşen'imiz herbirimize yukarıdaki yaka iğnelerinden yapmış. Bu nasıl ince ve güzel bir düşüncedir böyle!

Hepimizin gününü kutluyorum...

3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ayşen'in ellerine sağlık.. günümüz kutlu olsun

Unknown dedi ki...

sevgılı tarcıncım
ne guzel duygular bunlarrr
paylastıgın ıcın tesekkurler
sevgıler sana gelsın

Nuran dedi ki...

Kadınların duygularını çok güzel anlatmışsınız, kutlarım.
Bloğunuzu ziyaret ettim. Herşey çok güzel, usta ellerden çıktıkları belli. Kolay gelsin. Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...