9 Ocak 2012 Pazartesi

Ankara'da bir pazartesi sabahı...


8 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kıskandım ! Benim yerime keyfini çıkar Sedenciğim,demle bir çay iç kar manzarasına karşı.

Ayşecik dedi ki...

Evet bende sabaha karşı gördüm.Çok güzel yağıyordu.Bu sene böyle giderse kara doğacağız galiba.

Penguen'in Sepeti dedi ki...

Aynı zamanda Ankara'da bir Eryaman sabahı galiba...Ne çok özledim :(

sibelinmutfagi dedi ki...

selam bugün bende kara uyandım ve hemen çekip resimleri siteme attım
sevgiler

Noblesse dedi ki...

semt farkı işte, Emek'te kardan eser yoktu.

okuyan dedi ki...

çok keyifli olsa gerek...

AsOrTiK dedi ki...

ne mutlu size, artık ben de böyle bir sabaha uyanmak istiyorum:))
sevgiler

Noblesse dedi ki...

kar yağışı hiç bitmiyor, karlı havaları sevmiyorum:(((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...