15 Aralık 2011 Perşembe

ağacımı kurmak istiyorum artıııııııııkkkkk


glitter-graphics.com

yani döndüm yazdım ama dönüşüm ancak bu kadar oldu malesef... hala ev yerleştiriyorum. birkaç sorun çıktı. bazı dolaplarımızın kapakları hasarlı geldi, onların değişmesini bekliyoruz, kitaplığımız ki taaaaa geçen sene İstanbul İkea'dan almıştık ve bir kenarı oldukça hasarlıydı, eksik parçası yeni geldi ama uyumsuz çıktı. atölyeye aldığım dolaplar yetmedi falan filan... tabi bütün bunlar tamamlanmadan eşyaları yerlerine yerleştiremiyorum, bunaldım :/

bakıyorum da bloglara yeni yıl geldi bile :) ben de şu yerleşme işimi bir sonlandırabilsem ağacımızı kuracağız, sabırsızlıkla bekliyorum..

not: 24-25 aralık'da İstanbul'da olacağım kısmetse. Dali sergisine yetişiyorum ;) çok sevinçliyim :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

gule gule oturunnnnnnnnnnnnnn

Noblesse dedi ki...

artık yerleşme işinin sonuna gelmene sevindim.Görüşmek üzere.

Unknown dedi ki...

Keyifle ve ağız tadıyla oturursunuz inşallah...

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin taşınmak çok zor

ruşyena dedi ki...

kolay gelsin... 15 gün var daha... bu sürede çok şey hallolur... bi taraftan ağacın yerini tespit et, derim... ki yer açınca belki diğer işler beklerken bi heves kurmuş olursun... :)

tarchinbyseden dedi ki...

arkadaşlar herkese çok teşekkürler, sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...