23 Temmuz 2011 Cumartesi

eh biraz zor oluyor tabi :)


Bu bordur kumaşı yıllar ve yıllar önce Las Vegas'dan almıştım. Ne ilginç değil mi? Dünyadaki en meşhur kumar şehrinden aldığım bir kumaş parçası ve üstelik taaa 11 yıl önce :) Nasıl kaldı bu zamana kadar diye sorarsanız... uzun süre kanaviçe yapmadığım için derim :)


Bu kuş kafesini internette görüp beğendim. ama şeması yoktu, dahası resimden de pek sayılacak gibi değildi. Ben de bakarak ve biraz da kendimce birşeyler katarak milimetrik kağıda şemasını çıkardım. Yalnız kumaş seçimim süper olmuş. 40ct keten bordüre tek kat DMC muline ile işliyorum epey zorluyor. Hatta Moskova'da görüp de aman ne gerek var diyip almadığım ayaklı büyütüci şimdi mumla arıyorum :) Bakalım bitince nasıl birşey olacak...

Diğer işlerim mi? Maymun iştahlıyım demiştim değil mi;)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...