3 Mayıs 2011 Salı

Moskova'yı tuvallere taşıma vakti...




Moskova'dan döndüm memlekete hala kopamadık gitti. Hala akıl, ruh, kalp oralarda... Ama ilk zamanların sulu göz Seden'i yok artık. Evet, çok seviyorum, evet çok özlüyorum ama...

Ama hayat devam ediyor. Eh fazla da ayrı kalmıyorum, gidiyorum geliyorum. Gider gelirim. Artık sayfayı yenileme vakti. İş arama çalışmaları devam ederken, bir yandan da öze dönüş başladı.

Dağıla dağıla toparlanmayı unuttum. Unuttukça da resimden ayrı kaldım. Hepsi güzel. Ahşap boyamak da, taş boyamak da, takı yapmak da. Ama asıl tutkunu olduğum şey neydi? Hatırlama vakti.

Evime yakın güzel bir resim atölyesi bulmakla başladı herşey. Julia'ya teşekkür ediyorum bunun için. Sayesinde bugün ilk atölye günümü de yaşadım. 10:30'da girdik atölyeye ne ara saat üç olmuş anlamadım desem yeridir. Yağlıboya kokusunu çok özlemişim çooook...

Sonuçta sevgili şehrimi, Moskova'mı tuvallere taşıyacağım artık. İyi ki Moskova'da bu kadar çok fotoğraf çekmişim :) Şimdi nasıl da işe yarayacak onlar...

Kimbilir belki de bir gün, yakın gelecekte umarım, "Moskova'dan sevgilerle" başlığı altında bir sergi... neden olmasın ;)

Elbette diğerlerinden de vazgeçmiş değilim. Sadece onlara ayırdığım zamanı biraz daraltıyorum, o kadar.

4 yorum:

figoltx dedi ki...

Harika bir gelisme Seden'cim. Kutluyorum seni bir kez daha. Sen aç sergini mutlaka gelirim. Sevgiler Nairobi'den...

DenizasToysJoys dedi ki...

Sedencim bugün ne güzel bir başlangıç yaptın! Tebrik ediyorum! Çok haklısın yağlı boya yerini hiç bir şey alamaz. Ben de neredeyse 1 sene aralıktan sonra boyalarıma sarıldım. Bugün yarın bir resim bitirmek niyetimdeyim.
Senden harika Moskova'nın manzaraları bekliyorum.
Bir de kusuruma bakma - kuzucuğu ancak yarın sabah sana gönderirim. Bugün eve geç döndüm ve msj'nı geç gördüm.
Zevkli yağlı boya çalışmalarını diliyorum

tarchinbyseden dedi ki...

Figencim çok teşekkürler.

deniza :) çok teşekkürler. hiç sorun değil kuzucuğumuzu bekliyoruz ama acelesi yok canım öpüyorum

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kolay gelsin yeni başlangıç güzellikler getirsin sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...