3 Mayıs 2011 Salı

Afrika Pasaj'da


Sevgili arkadaşım Figen de sonunda Pasaj'lı oldu, çok da güzel oldu. Figen yıllardır Afrika'da değişik yerlerde yaşıyor. Şimdiki durağı Nairobi. İmreniyorum desem yeridir :). On parmağında obir marifet olanlardan :) Şimdi artık o da pasajlı oldu. Değişik, Afrika tarzı takıları sevenleri de nfafrika'ya bekliyor. Ayrıca şimdi Afrika'dan seramik el yapımı takıları ile de Nişantaşı'nda. Bununla ilgili bilgi de burada: KAZURI

Canım arkadaşım bunun dışında fotoğraf çekiyor, resim yapıyor, geziyor, yazıyor... Onları da merak ederseniz işte burada: Figoltx

2 yorum:

figoltx dedi ki...

Seden'cigim, canim arkadasim yeni gördüm bu methiyelerle dolu yazini. Sana çok çok tesekkür ediyorum. Ne zaman bir sey sorsam hemen bana cevap verdigin, destek oldugun, ayrica bu övgü dolu yaziyi yazdigin için. Evet, Kenya'nin bassehri Nairobi'de yasiyorum. Iki Türk arkadas Afrika mateyalleriyle yapilmis ürünlerimizi pasaj.com'da satisa sunduk. Ayrica el yapimi seramik taki üreten Kenya firmasi Kazuri'nin temsilciligini aldik. Seramik takilarimizi Nisantasi'nda Mina Antik'de satista. Mina Antik : Sakayık sokak, No: 28/A Tesvikiye-Sisli/Istanbul
Tekrar çok tesekkürler Seden'cigim...
Figen Letaconnoux

Mutlu Eller dedi ki...

Merhaba, bahsettiğiniz site Pasaj`da benim de dikkatimi çekenler arasında. Harika çalışmalar, kutluyorum Figen Hanım`ı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...