28 Şubat 2011 Pazartesi

Nostaljik oyuncaklarla çocuklar gibi şendik


Ankara'ya döndüm. Topu topu 2 gün işte göz açıp kapayana kadar geçiverdi. Ama bu iki güne neler neler sığdı... Öncelikle uzun süredir gitmek istediğim "Sunay Akın Oyuncak Müzesi". Tamam çocuklar için gitmedik. Zaten onlardan çok biz keyif aldık. Neden mi? Çünkü tam da bizim zamanımızın oyuncakları :) "aaaa bundan bende de var" diye diye dolaştık müzeyi Elif ile :) Hatta bende hala duran bazı oyuncaklar var :) Sunay Bey ile zamanında tanıştığımızda onlardan söz etmiştim. Oyuncaklarımı seviyorum ama müzede çok daha faydalı olacaklarına inanıyorum. Bu nedenle bir dahaki İstanbul ziyaretimde oyuncakları müzeye götürmeye karar verdim :)

Müzede her bir camekan diğerinden hoş ama ben minyatür oyuncakların olduğu odaya resmen vuruldum. Kesinlikle herşeyin küçüğü güzel oluyor ;) Birsürü ve bir sürü fotoğraf çektim işte onlardan bazı örnekler:


Her akşamüstü oyuncakçı
camekanından
çocuk ellerinin
izlerini
siler

Sunay Akın












Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...