20 Ocak 2011 Perşembe

Miniklerim... / my tiny magnets





6 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

pek şirinler..

tarchinbyseden dedi ki...

herşeyin küçüğü daha güzeloluyor değil mi :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Seden'cim, ben bunları kaçırmışım canım ya, bayıldım bunlara, çok güzeller çok...

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler pericim, şu sıralar çarpı işine fena takmış durumdayım :)

Adsız dedi ki...

merhabalar..ben blogunuzu yeni keşfettim..benim gibi kafayı kanaviçeyle bozan başkalarıda varmış demekki..ellerinize sağlık..bu dergilerden bende istiyorum..neden bulamıyoruz türkiyede kanaviçeyle ilgili dergiler anlamıyorum..:( gerçi tek bir beyaz ip alıp oturduğu yerden dümdüz dantel yapmak türk kadınına daha pratik geliyor sanırım..neyse...bu dergiler sipariş ediliyormu? adım seher bu arada..

tarchinbyseden dedi ki...

Çok teşekkürler Seher hanım beğenmenize çok sevindim. Ne yazık ki dergilerin sipariş edildiği bir yer varsa da ben bilmiyorum. Ama siz bende beğendiğiniz herhangibirşeyin linkini tarchintasarim@gmail.com adresine yollayın, ben şablonunu taratır size seve seve yollarım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...