30 Aralık 2010 Perşembe

Moskova'ya son 28 gün :)

4 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Demek ki geri sayım! Zaman yaklaşıyor yavaş yavaş.
8)))
2011de bütün hayallerin gerçekleşmesinin dileğiyle
deniza 8)))

tarchinbyseden dedi ki...

Umarım sizin için de 2011 tüm umutların gerçek olduğu masal gibi bir yıl olur. Deniza Moskova'dan birşey istersen seve seve getiririm.

sevgiler ;)

DenizasToysJoys dedi ki...

Sedencim çok teşekkür ederim. Sen kendine özlediğin şeyleri bol-bol al. Nasıl olsa ben memleketime istediğim zaman gidiyorum. Rusyadan en çok özlediğin şey nedir acaba?

tarchinbyseden dedi ki...

Ben en Moskova'nın kendisini özlüyorum canım. Metrosunu, sokaklarını, yaya geçitlerini,soğuğunu, grisini :) ben orada yaşıyor olmayı özlüyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...